Legoland Dubai

Ne-am trezit ceva mai devreme pentru a nu prinde aglomeratie la micul dejun si sa nu pierdem jumatate din mult-asteptata zi de Legoland. La hotel micul dejun se serveste pana la ora 11, ora lor (ora 9 ora noastra), iar intre 10 si 11 este destul de aglomerat.

Am mancat repede si am plecat pregatiti pentru jumatate de zi in Legoland Water Park si jumatate de zi in parcul de distractii. Legoland Dubai este printre putinele Legoland-uri din lume care are si water park.

Biletele erau deja achizitionate on-line (265 aed/ persoana pentru ambele parcuri), asa ca am intrat fara sa mai stam la rand. Sunt foarte multe tobogane cu apa si multe locuri de joaca pentru copii, nu este nimic complicat in sensul ca Miruna noastra de 8 ani a putut sa se bucure de toate atractiile din water park. La capitolul mancare totul este gen fast-food (burgeri + cartofi prajiti), asa ca ne-am gandit ca ar fi mai bine sa mancam in parc in Legoland.

Dintre atractii, ne-au placut:

- Piscina unde poti sa-ti contruiesti din lego barci si vapoare
- Splash safari cu animale mari din Lego Duplo - Toboganele Slide Racer (alunecai pe niste saltele)
- Piscina cu valuri
- Toboganele de o persoana, doua sau pentru toata familia

Parcul este inconjurat de un fel de canal pe care poti pluti intr-un colac Lego purtat de niste curenti de apa in sensul de mers. Apa nu este adanca, iar salvamari sunt din 3 in 3 metri, asa ca nici un stres daca sunt singurii copiii.

Dupa jumatate de zi de balaceala in water park, am trecut in cealalta parte printr-o poarta directa care facea legatura intre parcuri. Legoland Dubai este identic cu celelalte parcuri Legoland vizitate de noi pana acum (Germania si Danemarca). Nu am ratat Dragonul (un roller coaster pentru copii), scoala de soferi, scoala de navigat barcute pe apa, masina de pompieri (unde toata familia participa sa stinga un foc imaginar la o cladire facuta din butaforie) sau pistoalele cu laser. Am vizitat si Fabrika unde am putut vedea cum se construieste o piesa de lego. Ne-am potolit foamea la un restaurant cu mancare gatita si gustoasa.

Pana pe 20 ianuarie ne-am putut bucura de evenimentul organizat cu ocazia Craciunului: Christmas Bricktacular, iar pentru acest eveniment au amenajat o casa aelfilor. Aici copiii puteau deveni ajutori oficiali de elfi dupa ce treceau anumite probe: o scrisoare catre Mos Craciun, au avut de decorat o sosetica la masa de arta si creatie, o stea de gheata si o vanatoare de personaje ascunse prin Miniland. La final, dupa ce aveai toate stampilele de la toate misiunile indeplinite, primeai un cadou din partea lor si un certificat oficial de ajutor de elf. Nu va spun cat am alergat sa caut prin Miniland, printre piramide si alte mini-cladiri craciunita si renul.

Seara am avut parte si de un spectacol cu elfi dupa care parcul s-a inchis si a trebuit sa plecam. A fost o zi reusita cu multe amintiri frumoase!

----

Pentru articolul complet despre vacanta noastra in Dubai, click aici.

Nu sunt comentarii la acest articol!

Adauga un comentariu

Comentariile care contin injurii, un limbaj licentios, instigare la încalcarea legii, la violenta sau ura vor fi sterse. Ii încurajam pe cititori sa ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate.

Introdu numarul din imagine:
security
O zi in Aquaventure Waterpark – Atlantis The Palm Dubai O zi in Aquaventure Waterpark – Atlantis The Palm Dubai

Prima zi din an am petrecut-o la Atlantis The Palm cu plaja, piscine, relaxare, mergand pe principiul "asa cum ne merge in prima zi a anului, sa ne mearga tot anul". :)

Playmobil, intrare spectaculoasa in TOP 3 Playmobil, intrare spectaculoasa in TOP 3

In aceasta vara am evitat zonele foarte aglomerate din orasele mari si ne-am programat o vacanta cu munte, soare, relaxare si parcuri de distractii in Austria si Germania.

Cauta un review

Widget Vremea oferit de vremea.acasa.ro.