O zi in Aquaventure Waterpark – Atlantis The Palm Dubai

Prima zi din an am petrecut-o la Atlantis The Palm cu plaja, piscine, relaxare, mergand pe principiul "asa cum ne merge in prima zi a anului, sa ne mearga tot anul". :)

Nefiind cazati in complex, am facut rezervare on-line pentru waterpark (289 AED/pers. pentru adulti si copii cu inaltimea peste 1,2 m si 235 AED/pers. pentru copii cu inaltimea sub 1,2 m). Am mers destul de mult de la Marina Beach Dubai pana la Atlantis. Am parcat masina intr-o parcare amenajata, dupa care ne-a luat un microbuz pana la intrarea in waterpark. Am platit chirie pentru niste dulapioare in care sa ne lasam portofele, ceasuri, telefoane, iar noi aveam niste bratari tip ceas pe baza careia ne faceau fotografii si puteam face si consumatie, la final platind tot ce se aduna pe bratara.

Ca si atractii sunt foarte multe si foarte frumoase, va amintesc cateva dintre ele:

- Aquaconda din Turnul lui Poseidon – un tobogan pe apa, intr-un colac mare de familie, pentru 4 persoane
- Shark Atack din Turnul lui Neptun – mi-a placut cel mai mult, te plimba pe tobogane acoperite si descoperite, iar la final ajungi pe un tobogan acoperit transparent unde vezi pesti si rechini ca si cum ai fi printre ei.
- River Rides – plutesti pe apa inconjurand parcul

Merita la inceput sa plutesti pe un colac de jur impejurul parcului, pentru a intelege mai bine cat de mare este si unde sunt atractiile. Sunt cateva atractii care nu le-am bifat, mi s-au parut periculoase pentru fete si ne-am gandit sa nu se sperie. Ne-am jucat foarte mult la nisip si la un loc de joaca pentru copii Splashers Childrens Play Area cu tobogane de apa si butoaie de apa care se rasturnau.

Mancarea este tip fast-food in tot parcul, ceea ce nu mi s-a parut ok, noi nefiind fanii fast-food-ului.

Ne-am distrat toti si cei mici si cei mari, am fost cu totii in multe atractii, iar fetele erau foarte bucuroase ca participam impreuna cu ele la joaca!

Se poate face o rezervare contra-cost daca doriti si bugetul va permite pentru o intalnire si o sedinta foto cu delfinii sau leii de mare. Nu cred ca intr-o zi le-am fi putut face pe toate ( plus ca trebuia lasat ceva si pentru data viitoare), asa ca am optat la plecare sa vizitam The Lost Chambers Aquarium. Seamana foarte tare cu Sea Life -ul din Europa. Noi fiind familiarizati cu cele din Europa (le-am vazut pe toate, mai putin Sea Life Konstanz) si dupa toate minunatiile din waterpark, nu am mai fost impresionati de acvarii.

Cand am intrat la acvarii era lumina afara, iar cand am iesit era intuneric, acolo se intuneca foarte repede intre orele 17.30 – 18.00.

La iesire am vazut ceva ce nu mi-a venit sa cred: o coada care se intindea pe kilometri la taxi! Ei nu vin cu masinile la Atlantis, taxi-ul fiind foarte ieftin, iar seara stau si doua ore pana le soseste o masina pe aceasta insula artificiala. La noi, microbuzul a sosit foarte repede si ne-a dus pana la parcarea amenajata unde lasasem masina.

Ca si concluzii: daca ar fi sa mai ajungem in Dubai, as cauta o cazare la Atlantis pentru 2-3 zile sa ne bucuram de tot ce este acolo si de intrarile gratuite la aquapark, iar pentru atractii as lua fast-pass (mi s-a parut curent mare la cozile de asteptare, iar noi eram uzi de la celelalte atractii si fara papuci de plaja pregatiti pentru tobogan).

A fost o zi frumoasa, pot spune ca am inceput bine anul, gandindu-ma la zapezile si frigul din Bucuresti!

----

Pentru articolul complet despre vacanta noastra in Dubai, click aici.

Nu sunt comentarii la acest articol!

Adauga un comentariu

Comentariile care contin injurii, un limbaj licentios, instigare la încalcarea legii, la violenta sau ura vor fi sterse. Ii încurajam pe cititori sa ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate.

Introdu numarul din imagine:
security
Legoland Dubai Legoland Dubai

Legoland Dubai, este un parc de distractii impresionant si printre putinele Legoland-uri din lume care are si waterpark.

Playmobil, intrare spectaculoasa in TOP 3 Playmobil, intrare spectaculoasa in TOP 3

In aceasta vara am evitat zonele foarte aglomerate din orasele mari si ne-am programat o vacanta cu munte, soare, relaxare si parcuri de distractii in Austria si Germania.

Cauta un review

Widget Vremea oferit de vremea.acasa.ro.